(INTERVJU) Režiser Tin Grabnar: V gledališču je o trajnosti treba razmišljati že pri zasnovi projektov

Režiser Tin Grabnar (1992) je že v času šolanja na Prvi gimnaziji Maribor in na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani intenzivno sodeloval na področju performativnih in gledaliških praks.
Režiser Tin Grabnar (1992) je že v času šolanja na Prvi gimnaziji Maribor in na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani intenzivno sodeloval na področju performativnih in gledaliških praks.
Peter Uhan
Datum 23. september 2024 05:00
Čas branja 6 min
Režiser Tin Grabnar se je mariborski publiki pretekli konec tedna v Sodnem stolpu predstavil skozi lutkovno predstavo za odrasle Transport: Tovor. Ta kompleksen mednarodni projekt od povprečja odstopa tudi zato, ker trajnostno umetniško ustvarjanje dejansko uresničuje skozi zelo konkretne poteze: predstava je energetsko manj potratna, vanjo je vključenih malo igralcev ...

- Na katerih dveh ravneh je trajnost v gledališču dejansko mogoče uresničevati?

- Kultura k uničevanju okolja v globalnem smislu in v primerjavi z drugimi sektorji prispeva manjši delež. Zakaj se vseeno ne smemo ujeti v cikel "prelaganja odgovornosti"?

- So lutkovne predstave, namenjene odraslim gledalcem, podvržene določenim zadržkom?
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
257 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
39%
256 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
15%
102 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
46 glasov
Skupaj glasov: 661