Letošnje srečanje je bilo posvečeno predstavitvi nove tržne znamke Šaleške doline, gastronomiji kot nosilki identitete in predstavitvi aktualnih razpisov, trendov in strateških usmeritev na področju turizma.
Datum
27. maj 2025 06:00
Na tretjem Turističnem forumu Šaleške doline so razkrili svežo tržno znamko, ki stavi na lokalne okuse, bogato dediščino in trajnost. Leto 2024 je bilo prelomno – z več kot 100.000 prenočitvami, razcvetom dogodkov in turističnimi presežki, ki dokazujejo, da Šaleška dolina postaja vse bolj zaželena destinacija tako za domače kot tuje goste.
V članku še izveste:
Kaj je osrednje sporočilo nove blagovne znamke Šaleške doline?
Kako je Velenjska plaža privabila kar 120.000 obiskovalcev?
Kaj je gastronomska piramida Šaleške doline in kaj je na njenem vrhu?
Katere prireditve so pritegnile največ obiskovalcev na Visti in v Vili Bianci?
Kako lokalno povezovanje ustvarja prepoznavno turistično zgodbo?
Kateri turistični produkti so zaznamovali leto 2024?
Zakaj je premogovniška dediščina še vedno srce regije?
V članku še izveste:
Kaj je osrednje sporočilo nove blagovne znamke Šaleške doline?
Kako je Velenjska plaža privabila kar 120.000 obiskovalcev?
Kaj je gastronomska piramida Šaleške doline in kaj je na njenem vrhu?
Katere prireditve so pritegnile največ obiskovalcev na Visti in v Vili Bianci?
Kako lokalno povezovanje ustvarja prepoznavno turistično zgodbo?
Kateri turistični produkti so zaznamovali leto 2024?
Zakaj je premogovniška dediščina še vedno srce regije?