Kako napreduje elektrifikacija voznih parkov slovenskih podjetij

Električni vozni park Pošte Slovenije obsega predvsem lahka dostavna vozila, štirikolesnike, skuterje in e-kolesa, pa tudi srednja dostavna vozila.
Električni vozni park Pošte Slovenije obsega predvsem lahka dostavna vozila, štirikolesnike, skuterje in e-kolesa, pa tudi srednja dostavna vozila.
Pošta Slovenije/fb
Datum 16. april 2025 06:00
Čas branja 6 min
Elektrifikacija prometa je pomemben del zelenega prehoda in eden ključnih ukrepov za znižanje izpustov ogljikovega dioksida. Medtem ko na ravni slovenskih gospodinjstev električna vozila še ne predstavljajo večjega deleža, pa se v nekaterih večjih podjetjih že bolj smelo lotevajo prehoda v e-mobilnost.  

V nadaljevanju preberite:

- Kako so se elektrifikacije voznih parkov lotili v Pošti Slovenije in Gen-I?

- Pošta Slovenije razpolaga z največ električnimi vozili v Sloveniji. Kolikšen delež od njihovih 3000 vozil predstavljajo električna vozila?

- Kakšno aplikacijo so za zmanjšanje porabe goriva razvili v Gen-I za svoje zaposlene?

- Zakaj so v manjših podjetjih v severovzhodni Sloveniji še vedno previdni glede prehoda v e-mobilnost in le počasi posodabljajo vozne parke? 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.
Izrael bo lahko sodeloval na Evroviziji, Slovenije na Dunaju ne bo. Se strinjate s tako odločitvijo RTV Slovenija?
Da, s tem smo pokazali moralno držo.
39%
269 glasov
Odpovedati bi se morali sodelovanju že pred leti.
38%
262 glasov
Ne, gre za glasbeni izbor in morali bi sodelovati.
16%
107 glasov
Ne vem, me ne zanima.
7%
48 glasov
Skupaj glasov: 686